Genialt!!! med Genikamparen Mia Liljeberg

Välkommen, jag är en av deltagarna i Genikampen 2015 och tänkte passa på att berätta lite hur det var att vara med och hur jag resonerar om saker och ting. Genialt eller inte?

Välkommen hit!

Publicerad 2015-08-20 08:58:00 i Allmänt, Genikampen,

idag är det min födelsedag, och inte nog med det så är det också födelsedagen för denna blogg! Jag är en av de tolv deltagarna i Genikampen 2015 och här kommer jag dela med mig av tankar, resonemang och händelser. 

Jag är 42-årig  föreläsare och författare som bor i Stockholm med min familj. Vi älskar att resa och jag har haft förmånen att arbeta och bo i alla (bebodda) världsdelar vilket gett mig insikter och erfarenheter om hur vi människor kommunicerar och vilka utmaningar som uppstår med kulturkrockar, språkförbistringar etc. Jag började min karriär som ingenjör inom industriell ekonomi och har de senaste 18 åren fokuserat på kommunikation och ledarskap. 

Mer om mig som person hittar ni på Facebook

och Linkedin

har även en folder på Pinterest för Genikampen
 

Väl mött!

 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mia Liljeberg

Jag är en av de tolv deltagarna i Genikampen 2015 och här kommer jag dela med mig av tankar, resonemang och händelser. Jag är 42-årig föreläsare och författare som bor i Stockholm med min familj. Vi älskar att resa och jag har haft förmånen att arbeta och bo i alla (bebodda) världsdelar vilket gett mig insikter och erfarenheter om hur vi människor kommunicerar och vilka utmaningar som uppstår med kulturkrockar, språkförbistringar etc. Jag började min karriär som ingenjör inom industriell ekonomi och har de senaste 18 åren fokuserat på kommunikation och ledarskap. https://www.facebook.com/mialiljebergs

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela